close
今日睇番我個blog先發現原來我已經成個月無打嘢..今日諗住upload d相片la..點知佢又唔俾我upload..話我過咗上限.  有冇搞錯ar..我已經兩個月冇upload la.. 竟然都咁講.. 之前幾次都係咁..激死人la. 我連坊間好多人用過成功咗ge方法試過都係唔得.. 究竟點算好ar...有冇人可以救我ar...咬牙切齒
 
好慘呀...原本成個月前經已約好一大班舊cell員要去stanley屋企玩, 並且打算同人慶祝生日.. 但我只係記得係10月ge某一個ge星期六..我以為係上個禮拜六.. 於是乎星期五就打咗去俾一個同我一樣咁清醒ge傻婆度去問清楚係唔係星期六去... 好搞笑係..原來我搞錯咗, 佢話應該係下個禮拜ge 星期日.....吓...星期日?  我明明記得係星期六ga? 我唔通一開始就記錯?  我個好姊妹仲好firm咁同我講: " 係ar..返完cell之後去咁話....
 
13號ge下午...就出事la... vani 打俾我問我記唔記得今日!!!!  oh..no..我個心已經沈晒...乜真係今日咩?? 我原先打算sunday可以見到舊cell員ge興奮心情已經變成無奈...我已經約咗人la...唔可以放飛機la... 就咁樣...好難得ge約會就無得去la.. 好可惜!! 
 
枯萎的玫瑰你哋記得send番d相俾我睇呀!!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lam cat 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()