close
又再打完一篇LA...喺我打完呢篇嘢嘅時候, 我已經去完使命營, 並且過埋生日, 而且又俾人偷咗部手機tim.. 我有好多嘢要打又趕唔切.. 點算ar.. 好多嘢要記低ar, 要幫人記埋嘛. 我會盡快打的.. 不過真係激死我la.. 我原本好放心我去植樹日d相已經過晒機.. 但點知原來唔係嫁~~ 簡直係晴天霹靂>_<, 原來最重要嗰張相~~就係我哋親手植嗰棵樹苗(我個仔)竟然漏咗過機... 點會咁嫁??  不過我係唔會就咁罷休嘅, 我要憑我嘅記憶畫番出嚟..哼.. 好彩我清楚記得.. 棵樹重印喺我個腦度. 不過遲d就唔咁包la.. 好多嘢未做ar..記得提我畫返出嚟ar... 
 
6月24日當天 -   極奇猛烈
wow.. wow.. 今天風和日麗, 正直係呢個植樹日嘅最好時機. 原定兩個禮拜前因天氣關係而改期嘅植樹日, 今日終於可以起行了!!  今日一早起身(其實都不算早了, 起身時已是9:30am), 預備少少嘢, 就可以出發la..嘻嘻..基本上我唔使帶嘢乜滯, 因為ar q俾咗個爛gap我估, 話如果我估到就會幫我預備晒d嘢咁話. 而我當然好聰明咁答啱咗la, 實在多得有咁好嘅弟兄, 我先可以咁輕鬆出門口咋!  
 
因為我非常準時嘅關係..返祟拜時只可以自己一個人坐, 而且d cell員都以為我一早就去咗植樹tim! 其實我係返完第二堂祟拜,12:50pm先至集合上車.原本打算買三文治去當午餐食, 去到先發覺間舖已經執咗la!! 點會咁嫁??  我唔夠時間去第二度買la, 我重應承人哋幫佢賣埋tim!! 於是我就飛奔想去地鐵站附近, 起碼都買個包食吓去應付一陣間嘅勞動工作吖. 行到去地鐵站附近, 又竟然撞啱ar q去買完水返嚟, 我見到街市度好似有大排檔, 想走去睇吓la. 點知都係冇嘅.. 最終就去咗ok買咗個難食嘅包喺車上面食...
 
我哋去到永光嘅停車場, 有太多人啦,都唔知邊d係綠色佈道隊嘅人, 好彩咁啱有個綠隊嘅弟兄打俾我..原來佢就喺我隔離咋!  好彩我哋冇遲到啫.  重記得幫我哋點名嗰個人見到我個名以為我係男仔呢!! 佢哋重以為我同ar q係西栽tim!!  我哋因為單獨兩個人去參加, 就group咗入人哋嗰組度, 我個組個領隊叫ar 發, (原來之前係大衛團, 所以ar q識得ga)
 
我哋分咗兩架車, 我哋同ar Joe 嗰隊坐細車, 其他人就坐大車.. 差不多上車時發覺原來"男為"同佢嘅cell員都有參加呢! 不過我哋就唔同車.   我哋53分上到車, 擾攘咗一陣就開車啦!!  我哋嘅行程就係咁嘅: 首先要坐半個鐘頭車去嘉道里農場, 去到同農場d義工集合再搭車去大帽山, 攞物資後重要再行半句鐘上大帽山嘅植樹位置, 行程預4:30就完嫁la.  我哋坐車去嘉道里農場嘅途中, 有綠隊嘅carmen帶我哋玩問答遊戲. 由於大家過份活躍.. 基本上問題都未講完, d人就已經亂答la. Ar Q當然係其中一個la, 佢哋個個係咁亂嗌, 明明唔係選擇題都係咁AA ,B,C咁答, 攪到全車人情緒高漲, 好攪笑.  不過大家都好落力去答問題,  因為答中有得獎椰果. Ar Q就發揮佢天賦嘅攪笑能力加知識, 攞咗好多戰利品返嚟齊齊食tim, 不過佢就嗌到聲都沙埋!!  問咗好多題題目之後, 基本上可以醫肚. 而且人人有獎.  問完問題嘅當時, 架車都到咗嘉道里農場了!
 
哇! 當日陽光非常咁猛烈, 不過好彩有風吹咋!  感謝主賜呢個好天氣俾我哋. 我哋喺集合地點時大家都即刻戴帽, 搽防晒, 蚊怕水等等. Ar Q都好細心咁幫我帶備蚊怕水, 仲幫我噴埋tim.  另外佢重帶備咗毛巾, 各人1支1.5公升嘅水(好重ga >_<)同埋一袋車厘子ar... 真係非常感動有咁照顧周全嘅弟兄(放心吧! 我一定會hard sell 你出去的..你絕對有市場呢!!)  綠隊d人叫我哋要去定toilet先, 因為上到去就全程冇地方去ga la!!
 
好! 我哋全部有6個team, 分好邊個義工帶邊兩team人就坐車出發... 個義工都係基督徙嚟, 不過佢主要負責濕地公園嘅, 平日就做呢d外邊嘅義工, 真係有意義呢!! 沿途佢一路講解我哋一陣間要做嘅嘢, 點樣植樹呀, 有d乜嘢小動物同埋要預備d咩工具咁..... 聽佢講就已經驚驚哋, 因為佢話每人要孭10個樹苗, d樹苗大概由地到大脾咁高!!!  (oh no, 我冇聽錯ma...點解會咁ga.. 我哋真係可以做得到嗎??  Ar Q重要負磅3公升ar.. )
 
架車終於去到大帽山la.. 一落到車, 我哋就要去攞樹苗同工具.. 並要攞d袋去裝住d樹苗, 但係有d女仔就唔敢攞, 因為嗰度有d小昆蟲喺d袋上面, 不過我一向對D昆蟲都好有興趣, 所以都冇乜所謂.. 嚟得大自然都預咗ga la, 而個義工就覺得我哋太驕生慣養, 佢話佢第一次去植樹嘅時候, 棵樹苗係佢個人嘅高度咁高, 我哋嗰d濕濕碎咋.   而Ar Q又發揮佢男仕嘅風度, 搶先去幫我攞袋去裝住D樹苗, 我哋只係分派到3棵咋, 唔知點解會咁少...可能我哋人太多la!  之後ar q 又幫全部人攞咗一袋鏟仔, 我見佢要拎咁多嘢, 就幫佢攞咗袋樹苗, 希望可以幫輕吓佢la~~ 反而我哋嘅隊長ar 發就兩手空空, 淨係攞住長地圖紙..(我心諗, 你幫吓其他女仔都好吖!!)   好嘞, 終於到重頭戲..凳凳...就係鋤頭嘞... 個義工話最好由男仔拎上山, 於是所有男士就每人一個鋤頭, 有d重拎兩個tim, d鋤頭好重ga >~<).
 
我見ar q要攞咁多嘢, 重有孭袋裡邊2枝水先甘ar, 我諗住同佢交換袋鋤仔孭(因為我覺得袋樹苗唔係好重, 希望佢唔使咁辛苦la.. 不過佢話差唔多, 所以唔使交換喎....   但係當我落山嘅時候先知呢個係~~大話嚟ga, 又俾佢呃咗啦!!)  好la.. 依家萬事俱備, 終於可以上山lu.. 唔知點解條路邊有好多野生嘅繡球花, 有藍色la, 粉紅色...不過條山路好窄, 只可以一個人行, 我哋就一個跟一個咁行上去嘞.  起初段路都幾易行嫁(我就更加la, 因為拎咁少嘢), 但係當行咗大約10分鐘之後, 就開始有一連串嘅梯級la.  而且當時天氣又熱, 太陽又超猛的. 我見ar Q行得都幾辛苦吓, 重不時要停底抖抖.  我見佢咁辛苦咁, 諗住叫佢俾我拎一陣la, 但係佢死都話唔辛苦, 重叫我行先唔使等佢咁話.. 不過d咁冇人性嘅嘢我又點會做得出吖.  沿途我都好幾次問佢使唔使我幫手.. 點知佢大男人嘅性格就出嚟la, 佢話就算辛苦極都唔話辛苦la, 要個女仔幫手顏面何存咁話..(ar Q, 你使唔使咁誇呀, 係人都會攰la, 後面d女仔聽到你咁講喺度笑你呀!!!)   好la, 差不多上到山頂了.. wow... 沿途風景勁靚..加上我嘅心情都係勁靚..哈哈哈..  愈上得高d風景又更加正tim, 我不時攞部手機出嚟拍低d風景同ar Q艱辛嘅上山路程, (真係辛苦過行苦路呀! ar Q佢) 我唯有將佢影得man d補數la.
 
好啦...終於行到去我哋要植樹嘅斜坡嘞, 去到呢個地步, 根本唔可以話係路咁濟... 我哋見到個山頭得d草同埋一d先前d人植嘅樹苗. 我哋行得要好小心, 一來因為d山路好難行, 一不小心就會跣低ga la. 二來我哋要睇住唔好踩到之前d人辛苦植嘅樹苗嘛.  個義公開始教我哋點用個鋤頭同要除咗d雜草, 要點鋤d石頭出嚟la, 個窿要幾深, 之後又點樣填實個窿等等..  好嘞, 講多無謂, 我等ar Q抖完之後就去搵個適合嘅位置去植樹, 其實呢個都有一定嘅難度ga, 太斜又驚好難窟, 又要避開d石頭位, 重要同其他樹苗相距1米度.  皇天不負有心人..我哋終於搵度嘞.  Ar Q就開始鋤地嘞.. 好少可見佢咁勞力同做D咁man嘅嘢, 我不時都有稱讚佢, 鼓勵佢.. 而佢又發揮天生嘅吹水功, 係咁嗌我做"MASTER" (你知唔知咁樣好傻GA, D人以為我虐待你AR!!!)  AR Q係咁叫我坐喺度唔好郁, 等佢搞掂... 我又點會咁吖, 咁難得上到嚟, 點可以袖手旁觀嫁!  幾經艱苦, 佢終於窟好個窿嘞, 我就負責除草LA, 同用手挖D石頭出嚟... 最搞笑係AR Q話我隻手戴咗對白色嘅勞工手套喺度挖泥好似隻貓手咁AR..都幾似..好搞笑  除完草之後就要整開個樹膽D膠袋,將佢入土為安嘞, 不過放落去之前要加D雜草喺底, 個樹苗要成90度直角並且要喺上面落少許肥料..(不過我哋初時唔知, 落咗差唔多半包咁濟..我諗唔驚卦.. 我哋重講笑話可能我哋棵樹生長速度比人哋嗰D快好多TIM..希望真係咁LA) 好啦, 最後嘅步驟就係用先前挖出嚟嘅泥土埋實個樹根, AR Q辛苦拎上嚟嘅鏟仔終於派得上用埸LA, 我哋就用鏟仔將D泥土拍實佢...真係令人感動嘅時刻呀......我哋終於有一棵自己親手種嘅樹喺山頭度LA..(我重影低咗TIM) 總算出過一點綿力...而且當你喺屋企望落個山頭度, 你就會好開心LA, 因為你曾經喺某一個山頭度種過一棵樹呢!! 係咪好熟呢...概念來自"小王子"一書..嘻嘻...
 
好LU, 完成咗一個我哋就抖一抖, AR Q不忙遞上水同毛巾, 實在細心非常..重攞咗袋車厘子出嚟TIM, 我哋就趁呢段休息時間, 喺度一路食車厘子一路將D核埋落D土裡邊, 希望遲D佢地可以茁壯成長.. 諗起都好搞笑, 如果個山頭度無端端有D車厘子樹嘅話.. 不過我都知呢個幾會係超級渺茫....
好嘞, 休息咗一陣, 我哋又開始勞力嘅工作LA.. 我都好想試下用鋤頭, 不過我連舉起都有難度...而AR Q就係咁叫我唔好, 話好危險. 最後我哋都搵咗個地方, 由佢開始鑿窿. 今次個地方重斜過之前嗰個AR, 我都好擔心AR Q會跣咗落山呢!  感謝神, 我哋個個都好平安呢!!  有第一次嘅經驗, 我哋今次好快手就搞掂咗la.. 我哋只係植咗兩棵咋, 因為第三棵俾咗其他人.  我哋見d嘢都做晒, 就係度睇吓其他人植成點.. 見到隊長ar 發係咁鑿窿跟住唔知去咗邊豎..d嘢重亂咁放tim!! 我哋有見到有個女仔長期擔住把遮企喺度, 過程完全冇參與過..我心諗: 吓, 咁辛苦上到山喺度睇風景?? 好浪費啫!!  再望去隔離個山頭..見到第2team嘅人, 重見到有個女仔用鋤頭鑿窿tim ar, 好厲害!!!   又望去另一邊... 我見到"男為"同緊一個妙齡少女傾緊計...男為.. 莫非嗰個就係你嘅新目標, 落山時一定要問吓佢先.
 
個義工話帶上嚟嘅樹苗唔可以攞走, 一定要種晒佢咁話.. 我都覺得啱GA WOW, 咁難得先上嚟1次, 又咁辛苦帶上嚟, 冇理由攞返落山啫....  不過話雖如此, 仍然有D人非常不情願想放棄.. 最後佢哋當然合力種咗佢LA!!       好嘞, 植咗咁耐都差唔多係時候落山LU, 我哋齊齊執拾細軟同拎上嚟嘅嘢全部攞走. OH~~終於要離開呢個咁值得回憶嘅地方lu, 真係要望多兩眼..要記低棵樹嘅位置, 希望可以得閒去探吓佢(雖然我知道呢個機會微到不得了.......~~再見la, 樹苗仔, 你要怏高長大ar...)
 
好, 我哋開始落山la, 由於放低咗d樹苗嘅關係, 我都落得好輕鬆吓....但係ar Q就都係要拎住個重鋤頭落山, 不過我支水就飲晒LU, 應該都減輕唔少.  我哋好快咁落到去有旅遊巴接我哋嘅位置, 然後大家就九秒九的放低D工具並且以最快嘅速度竄上車嘆冷氣. 我哋等人數齊晒就開車接我哋返嘉道理農場嘞.. 沿途個義工喺度講話d樹苗係由d驢仔辛苦咁運上嚟嫁, 而其中有個建築物係d驢仔住, 裡面重有冷氣tim... 佢話因為d驢仔平時咁辛苦, 所以都要俾番個好d嘅家佢哋喎... 而且個義工仲話昂坪360嗰d吊纜都係要由d驢仔揹上去ga, 因為人唔可以去到, 真係要向d驢仔致敬呀... 好多謝你哋嘅勞苦啊!!!
 
好la, 終於到咗目的地.. 我哋大家落車等集合, 大家都喺呢個時間買吓嘢飲去吓washroom咁囉, 仲見到"男為"就打探吓佢嘅近況同豔遇la..hee hee..  見佢喺大專佈道隊生活得都開心吓, 真係好ar. 傾完一輪之後, 終於人齊可以集合lu, 我哋就喺咁接近大自然嘅地方回想神所賜俾人類嘅一花一草, 一樹一木, 藍天白雲同清新嘅空氣..一邊重覆唱著呢首我好鍾意嘅詩歌: 天空的壯麗, 太陽的光輝~~.. 月亮與星宿相映多美麗; 碧海的寬廣, 山峰的氣勢, 這正是你創造的智慧......  全地萬民皆跪拜, 來頌讚你創世的偉大, 是你將最美裝飾給世間穿~戴, 以權能拱托宇宙和諧~  全地萬民皆跪拜,  凡有氣息的皆俯伏敬拜,  願讀歌可天天隨風舞~擺, 響徹整個世界.  無錯la, 就係呢首咁好聽嘅歌"全地同來歌唱", 一邊唱著, 一邊感受微風伴著結他聱, 感覺著實好幸福啊  每次唱親就會不其然好開心ga la, 實在好想將多有一天全地萬民覺醒袮一路為人所預備, 咁美好嘅天地, 並一同讚美.. 我想父神應該會很高興呢!!   另外我哋仲唱咗一首歌, 不過唔係好記得係唔係"全能的上帝"呢一首.. 真係好遺憾...
我哋唱完首歌祈完禱就影大合照留念嘞..終於真係要散la..希望可以下次再嚟過啦!!  我哋就分咗兩架旅遊巴, 一架返永光, 一架就去沙田.  我同ar Q就一齊返永光轉車返屋企.. AR Q喺旅遊巴度又係一貫嘅作風, 話下半身好似唔屬於自己咁.. 不過今日實在真係辛苦你LA..萬分感謝AR >_<.  不過縱然佢好攰, 有個姊妹係咁撩佢講嘢佢都應嘅.. 冇錯LA, 就係嗰個誤以為我叫"朱君僑", 佢叫"林子賢"嘅姊妹. (莫非我個名真係咁似男仔到呢個地步??) 差不多5:45PM我哋就去到永光並解散LU..  
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lam cat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()